Saturday, November 3, 2012

רעיונות למסיבת יום הולדת עשר לילד

אז שרדתי 10 שנים כהורה! ובכן, כרגע זה הוא זמן לתכנן את המסיבה ולא משנה מה אתה אומר, עשור שנים
הוא ציון דרך. זה מסמן את הסופה של תקופה שבה הילד שלך עדיין חושב שאתה והמורים שלו הם מודל לחיקוי ולא יכול לחיות בלי, ומתחיל לנוע ברגע של עצמאות, יותר אחריות, בחינות בית הספר וחיי חברה סוערים.
הנה כמה רעיונות לחגוג מסיבת יום הולדת 10.

בנים ובנות

רעיונות למסיבת יום הולדת 10 מסיבת יום הולדת בנושא מדינות ברחבי עולם

לבוש כולם כמו מה שנהוג במדינה אחרת בעולם. בדרך זו, אתה יכול להיות שמלת ערב שלא תרחיב את המינוס בבנק. ילדים
אין צורך לקנות בגדים, כי אמא ואבא יכולים להשתמש בצעיפים, חגורות, כובעים, נעליים עקב, משקפי שמש וסרונגים, וחייבים שמלת מקומות כיף כמו הוואי, אפריקה, סין והולנד. ניתן להגיש אוכל מכל רחבי עולם עם דגלי נייר, פופ הקטנים על אלמנטים לילדים לדעת מהו האוכל הפופאלרי בכל מדינה, ולנו יש יק פלאפל.... - כריכים אנגלים (גבינה עם פלפון), פיצה מאיטליה, לחמניות האביב אסיאניות. אתה יכול לחתוך דגלים קטנים, ולתת לילדים לצבע מראש,ודבק בקיסמים במקום רכישה. זה נהדר, זאת הדרך לתת להם שיעור מאלף וידע על מזון דגלים ממדינות שונות.

רעיונות למסיבת יום הולדת 10 מסיבת יום הולדת בסגנון תעלומת רצח

זה משחק גדול שלא שובר את התקציב וילדים יכולים להבין כמה שאתה רוצה. אז אם הילד שלך רוצה משהו אחר לגמרי ולא רוצה להשקיע הרבה לעשות כסף איך זה עובד. סוג רמז חיים כאמיתיים, ואיזה ילד לא אוהב את תעלומה. אתה יכול להשקיע את התקציב ולקבל תעלומת רצח מקצועית אתה כמובןמוזמן לעשות הכל בשבילך או שאתה יכול לדבר תרגיש בבית. כל ילד יקבל כרטיס עם מידע על אופי לשחק.ואז מסיבת יום הולדת הם צריכים לדבר עם אחרים ולעקוף אחרים
לפתור את הפרטים שעשו. תן שעה או פחות, אחרת אולי תשתעמם ואז סיפורים לחלוטין. להגיש כריכים עם כריכים של קטשופ אדומים שנראים כנראה כמו רצח ספגטי מעווה חבלים, ביצים קשות, ככל הנראה לעיניים - מסיבת יום הולדת השמים הם רק הגבול.

רעיונות למסיבת יום הולדת 10 מסיבת יום הולדת בנושא גיבור

צדדי מסיבת נושא תמיד להיט גדול עם ילדים ולא כי יש אבזרים רבים למסיבה גדולים שיהפכו את הרעיונות שלך מתעוררים לחיים. מסבית נושא בסגנון ספיידרמן זה עניין די גדול. זה מאוד פופולרי ויש הרבה דברים בחנויות שלא עולים הרבה כסף ליישם זאת. אתה ספיידרמן יכול להשיג צלחות, כוסות, מפיות, מפות שולחן ואפילו בלונים. כמה משחקי צד גדולים לערב כוללים פיתוח עכביש ברשת - טוויסט על הפין הקלסי זנב על החמור מסיבת יום הולדת. סופגניות קרח להידמות קורי עכביש וכנפיים מחוץ מעץ ולקבל את הילדים ללעיסה עליהם בלי ידיהם - מובטחות להיות בלגן גדול והרבה כיף.

רעיונות למסיבת יום הולדת 10 מלאכת יד

זה עובד עם ילדים - כל ילד אוהב לעשות יצירה בגיל זה. בחר נושא, אבל יכול להיות תכשיטים חלק, עם כמה חרוזים ואבזרים לילדים ממין זכר לבחור ובהיר לנערות. להפוך אותו לשודדים נושא הקריביים שהולך טוב עם הפעילות שיש לבצע אלמנטים של תיבת האוצר השקועה. הספק שלך כבר לא יהיה כל מה שצריך כדי להביא את הנושא לחיים, ואתה תהיה מסוגל כדי להשיג את מסיבת יום הולדת גדולה עבור בנה בן העשר.

רעיונות למסיבת יום הולדת 10 משחקי מסיבת יום הולדת

למה לא לבלות ערב של משחקים קלסיים כגון ביצים ומרוץ כפית, גזעי צק, תפוחי אדמה, ציד נבלות, באולינג ושאיבה
לסיים את הערב במשיכה ישנה וטובה של מלחמה. את הזוכים מתגמלים עם פרס קטן. אתה יכול לקבל מספר רב של פרסים או תכשיטים למשחק בכל חנות ילדים המקומיים שלך חנות לציוד החלק. תתפלא כמה ילדים מכירים את כל המשחקים - כולם גדלו עם טלביזיה, שעשועונים, אינטרנט ו-Xbox, כך שזה יהיה הצלחה, זה יהיה חידוש.

אילו היו כמה רעיונות למסיבת יום הולדת 10 לילד שחוגג עשור שנים, כמובן שילד בגיל כזה יש רצונות משל עצמו, יש לשאול את הילד במה הוא חפץ.

הצד האחר של תכנון מסיבת יום ההולדת של הילד

1 comment:

  1. בשנה שעברה הייתי בטיול מאורגן לסין במשך 16 יום והיו שם כלכך הרבה שמלות עבודת יד מקושטות ומושקעות כלכך

    ReplyDelete