Sunday, September 9, 2012

תיכנון מסיבת יום הולדת לילד

תמיד נראה הרבה מה לעשות כשמדובר בארגון מסיבה יום הולדת של ילדים, ואף פעם אין מספיק זמן לעשות את זה תכנון נכון הארגון הוא התשובה.

בדקו את הרשימות עשה ואל תעשה שלנו מועילות. הם ניתנים להדפסה כדי לשמור אותם במקום גלוי, לתת לעצמך מספיק זמן כדי לבצע את המשימות השונות ולהבטיח שתכנון למסיבה של הילד שלך תהיה ללא מתח - ו, נעז לומר, כיף - חוויה!
רשימות הכנה

אל תחשבו אפילו על ארגון מסיבות ימי הולדת לילדים מחוץ לתכנון ממה שכתבת ברשימה נטו אמהות רשימות מסיבה ראשונה! זה חנות אחת להפסיק עבור כל מה שאתה צריך לדעת ולזכור - תכנון מסיבה חיוני:


הזמנות

כשלושה שבועות לפני המסיבה, עליך לשלוח הזמנות בכתב. הם צריכים לכלול את הפרטים הבאים:

שמו של הילד ואת תאריך הלידה שלו נחגגו.
הכתובת ומספר טלפון.
התאריך, להתחלת וסיום את המסיבה יום הולדת לילדים .
אם אתה נתקלת בצד נושאים, ההזמנה צריכה להבהיר איך האורח יש להתלבש, למשל מסיבה בבריכה וכדומה.
ייתכן שתזדקק למפה קטנה, אם אתה מזמין את הילדים שהוריהם לא הלך הביתה מוקדם יותר - הדבר נכון גם כאשר אתה מחזיק את המסיבה למקום שלא יהיה מוכר לכל האורחים.

זה גם רעיון טוב לשאול להזמנות לאמהות להבהיר אם הילד סובל מאלרגיות או צורכים תזונתיים מיוחדים - זכור לשמור את זה בעת הסדרת ארוחת חגיגית עם סידורי הישיבה ביום ההולדת של הילד.

הזמנות מותאמות אישית שנעשו על המחשב הביתי שלך הן כיף גדול. אם אתה נתקלת בבעיה בנושא, קבע את זכות הסצנה מההתחלה עם ההזמנה למסיבה.


הגדר את נושא יום ההולדת עם מוסיקה ותפאורה, בין אם עשה או, אם אתה מרגיש יצירתי, מבוית, ליוקרתי יותר.

מוסיקה

אין יום הולדת לילדים בלי מוסיקה זה כמובן לא מסיבה! אם אתה עורך את המסיבה במקום רחוק מהבית, אל תשכח להביא את נגן CD הנייד שלך. יש הרבה דיסקים עם שירים של ילדים על או שאתה יכול להפוך את האוסף של המוזיקה האהובה עליו משלך. חרוזי טלוויזיה נושאיות לעתים קרובות בחירה פופולרית.

לקנות קישוטים

בלונים, סרטים, דגלים, נייר נושא, מפות שולחן, צלחות וכוסות נייר, סרטים והספרים, כובעי מסיבה ולכן על כל עזרה כדי ליצור אווירת מסיבה חגיגית מיידית. היזהר מפיניאטות, מסורת חג מקסיקאית מסורתית שבו אובייקט מלא קרטון צבעוני (כמו כוכב או חמור) עם ממתקים ולאחר מכן נתלה מהתקרה שהוכה במקל עד ש"שנשבר" ומחליש חיצוניים מטפל בכל הסתיו . הם מספקים סיום נהדר למסיבה שלהם, והם זמינים באינטרנט מספקים שונים.

ישנן חנויות רבות ברחבי הארץ וקמעונאים מקוונים שבהחלט שווים מבט, ולו רק כדי לקבל כמה רעיונות מעוררי השראה. אל תשכחו לבקר בספריית ספק מסיבות שלנו לקישוטים למסיבה ואבזרים.

קישוטים תוצרת בית

הילד שלך יעריך את זה הרבה אם אתה להפוך חלק מהקישוטים עצמך, ובוכה גאה "אימא הכריח את אלה!" נשמע שוב ושוב.

יש המון דברים שימושיים לעשות קישוטים משלך, אתה יכול לשמור את הרשימה בתיבה לכאשר הדרישות מדי פעם .

כדאי להשקיע קצת זמן כדי לעשות כמה קישוטים שניתן להשתמש בו שוב ושוב. אם אתה עושה מסיבת יום הולדת, למשל, יכול להפוך את הבאנר יום הולדת עם שם הילד והגיל, או "יום ההולדת שמח" באותו זמן ניתן להשתמש בו לכל אחד במשפחה. בד סרג' גם מוסיף תוספת נחמדה וניתן לעשות שימוש חוזר יעיל במקום לקנות קישוטים לכל יום הולדת - זה גם טוב לסביבה.

No comments:

Post a Comment