Monday, September 17, 2012

חמש רעינות נהדרים למסיבת יום הולדת

האם אתה מתרגש לארח את יום ההולדת לילדים מהסיבה הראשונה?

אין דבר מרגש יותר מאשר לראות את ילדך מאושר ביום ההולדת שלו / שלה. זו הסיבה שהוא חייב לבלות קצת זמן בהכנות למסיבת יום ההולדת של בנו.

בארגון מסיבות יום הולדת לילדים, הורים רבים גם לשכור את שירותיו של מתכנן מסיבה או מארגן אירוע, או ללכת את מסלול עשה זאת לבד ולארגן את האירוע בעצמם. זה אחרון יכול לפעמים להוביל לתוצאות לא רצויות, אבל אם אתה רוצה לחסוך כסף, היא עדיין אפשרות טובה יותר. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להקיף את עצמך עם רעיונות מפלגה גדולים, וכדי לחדד את כישוריהם בארגון אירועים

הדרך לעשות מסיבות יום הולדת לילדים לקשט? הנה כמה רעיונות גדולים.


טיפ # 1: שחק את המשחק של פיניאטה!


ילדים משתעממים בקלות. לכן, כדי להשאיר את ההתרגשות הולכת, להיכנס כמו משחקים רבים ככל האפשר. המשחקים הם כיף, ואין ספק שילדים אוהבים. אבל על ידי החדרת מסיבות יום הולדת משחקים לילדים, צריכים גם להתכונן לתגמולים והפרסים. תגמולים אלה יכולים לבוא בצורה של כמה שקלים או אגורות, או יכולים להיות, סוכריות מתוקות ודברים טובים אחרים.

אחד המשחקים המעניינים ביותר שילדים בוודאי יאהבו הוא משחק פיניאטה. במשחק הזה, ילדים לנסות להכות מכל קרטון שהוא מושעה בגובה מסוים. הם יכולים להיות עיניים מכוסות כדי להפוך את המשחק ליותר מעניין.


טיפ # 2: ארח את מסיבת תחפושות!


ילדים אוהבים להתלבש ומתיימרים להיות מישהו אחר. כדי לספק את התשוקה שלך למשחק תפקידים, מסיבת תחפושות היא דרך מצוינת לשחרר את היצירתיות של ילדך ואת כל הילדים שהשתתפו במסיבה. כדי להתחיל, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור נושא. מספורט לגיבורים, יש מגוון רחב של נושאים לבחירה. רק לוודא שאתה בוחר נושא שהילד שלך אוהב ומעריך.


טיפ # 3: קח את המסיבה החוצה.


לעשות מסיבות יום הולדת לילדים בבית הוא רעיון טוב, אבל לוקח את זה הרבה יותר טוב. ילדים יכולים להיות יותר מקום לשחק, וכל האורחים שלך לא מרגישים צפוף בתוך הבית. אם אתה רוצה לעשן, אתה יכול לעשות זאת בחופשיות, מבלי לעזוב את המשחק.


טיפ # 4: קח את הצעד.


אתה יכול לשנות את ברכת החצר האחורית שלך למקום אידאלי למסיבות יום ההולדת של הילדים. אתה יכול לארגן מסיבת ברביקיו, אם תרצה, לקשט את המקום עם בלונים לכל, ואפילו לשאול את האורחים שלך ללבוש תחפושת של הוואי. מסיבות ברכה הן תמיד רעיון נהדר לחופשת הקיץ.


טיפ # 5: אל תשכח את ההפתעה.


ילדים אוהבים הפתעות. אין זמן להסיר את עטיפת מתנת יום הולדת לילדים במסיבה. אז כדי להיות בטוח לשים קצת מחשבה לתוך המתנה שלך. זה לא צריך להיות יקר, אבל לוודא שזה משהו שהילד שלך תמיד היה מוכן (או מעצבן).

No comments:

Post a Comment