Tuesday, September 11, 2012

רעיונות לתפריט למסיבת יום הולדת לילדים בזול

מסיבות יום הולדת לילדים הן הזדמנות לתשומת לב מיוחדת מפוארת לילד הקטן ביותר שאנחנו אוהבים. זה לא אומר שאנחנו צריכים לשבור את החסכונות בבנק בתהליך, עם זאת. מסיבת יום הולדת גדולה יכולה להפוך במהירות למשהו גדול ויקר תקציבית כמו עריכה יום הולדת במקומות יקרים, אנימטורים, טופי שקיות, עוגות מותאמות אישית וצד מזון. אבל במציאות, רוב הילדים שמחים עם הדברים הפשוטים - במיוחד כאשר זה מגיע לתפריט יום הולדת.

קיצוץ תקציב המזון הוא האחת הדרכים הקלות ביותר להפחית את העלות של אירוח מסיבת יום ההולדת לילדים. התחל על ידי שתשאל את אורח הכבוד של מה שהוא או היא הייתה רוצה לאכול ביום הולדת. ילד יום ההולדת או הילדה כנראה לא ישאל מובהק האוכל לילדי מנות גורמה ו" (חושב פיצה ונקניקיות) זולים יחסית. אז בקיע רשימת הקניות, מתכוון לקנות בתפזורת. פריטי חבילה בודדים, כגון קופסות מיץ, הם לעתים קרובות יקר יותר מצנצנות בגודל גדול.

הגבל את רשימת האורחים לקומץ חברים קרובים הוא דרך נוספת כדי לחסוך כסף. רשימת אורחים קצרות גם מבטיחה שיהיו שפע של חטיפים לכולם. ואם אתם מתכננים להגיש אוכל אחר מאשר עוגת שמנת וקרח, שאל את ההורים לגבי אלרגיות למזון. מזון צריך להוסיף אלמנט של כיף, אין לחץ, מסיבת יום הולדת.

כאן, 10 אפשרויות עבור עלות נמוכה ושיעור גבוה של כיף מסיבת יום הולדת


10: חגיגית נקניקיות

נקניקיות הן אחד מהאוכל הפשוט וזול יותר למשוך ילדים רבים. אתה יכול לקנות אותם בכמויות גדולה, וגם בא באופציות צמחוניות וטבעוניות. יתרה מכך, אתה יכול לעשות את חלקם על גריל גם להורים אחרים.

למגע מיוחד בנקניקיות, לחשוב מחוץ ללחמנייה. אם אתה זקוק לחטיף מלוח כדי לאזן את יום ההולדת המתוק, לאפות קצת משה בתיבה. נקניקיות חמות או חצי או נקניקיות קוקטייל העטוף בבצק הביסקוויט הוא מזון מוכן מראש מהיר, טעים ומושלם עסקים של משי. לחלופין, אם אתה מחפש ליצור רושם, פתח בר נקניקייה. הפעל את המיונז, החרדל וקטשופ כרגיל וגם מספק בצל, מלפפון, כרוב, צ'ילי וגבינה. ילדים יכולים לשאת את נקניקיות לטעם ולזולל הכול בזול.


9: גלידרייה

לעתים קרובות שטיפול יום הולדת ילדים על האוכל ביותר הוא עוגת קרם גלידה. הם יכולים לקחת או לעזוב את כל שאר. לילד יום ההולדת עם תעודת שן מתוקה, בר גלידה הוא מושג מגניב שלא עולה הרבה. איסוף אמבטיות גדולות יותר גלידה, אנשים עם חליפות וניל, שוקולד ותות העדפות טעם של רוב. שוקולד וסירופ הקרמל הם חיוניים. אפשר גם לקצוץ כמה פרותיי יער, אפרסקים ואננס כדי שזה ייראה בריא יותר. מפוררים את הממתקים האהובים של ילד יום הולדת ועוגיות לכיסוי נוסף. אל תדאגו לקנות קערות וכפות גלידה הם יותר קלים לטפל. אורחים יכולים להטעין את הגלידה שלהם אולם הם רוצים, אבל מבוגרים צריכים לטפל באת החפירה וסירופ מטוסים לקבוצות צעירות.


8: תערובת פיצוחים טעימה

כאשר מחפשים אלטרנטיבה בריאה למזון מתוק מדי או מלוח, אגוזים יכולים להיות תחליף מצוין. אם אתה חושב כי הוא תערובת פיצוחי חזרה לשרת כיבוד במסיבת יום ההולדת של ילד, לשקול מחדש את הפוטנציאל שלה. אתה יכול לערבב מגוון של מזון וקורא לזה תערובת פיצוחים. למסיבה בנושא דורה או מסיבה בסגנון ספארי, נושאים, לך על אגוזים, צימוקים ומסורתיים תמהיל כעכים. אם יש לך כוכב קטן כדי לחגוג, לערבב פופקורן, בוטנים וצימוקים מצופים בשוקולד לפרשנות קולנועית יותר. קרקרים בטעם גבינה, צ'יפס בייגל, אגוזים, מקלות שומשום וחתיכות שוקולד מצופות ממתקים גם תוספות טעימות.

על ידי בחירת המרכיבים, לקבל את הילד או ילדת יום ההולדת בשאלה. זה חטיף נהדר שיכול לשלב נשנוש אהוב רב וכולל מרכיב אחד לפחות שכל האורחים ייהנו. וכתערובת פיצוחים בתדירות גבוהה הן אגוזים, אל תשכחו לשאול על אלרגיות קדימה.

7: כריכים מעולים

כריכים הם אחד המאכלים הפשוטים ביותר להכנת מסיבה מבלי לבזבז הרבה גבינה. ילדים צעירים במיוחד יאהבו את ההצעה, כי זה מוכר ונוח לקיצוץ. חמאת בוטנים וריבה היא דרך קלסית שאפשרית ללכת (שים לב אלרגיות לבוטני אכפתיים), אבל ירגיש חופשי לתבל אותה בסוגים שונים, פרוסות בננה ותותים חתוכים. כמו כן, הודו ונקניק והגבינה צ'דר או מעדניית הפרוסות השויצריים אופציונלי הם בטוח בבקשה.

אם אתה חושש שכריכים על צלחת נראים מונוטוני מדי לאירוע החגיגי, הסר את הקשה של הכריך. אמנם קצת לחם מאבד את צורות הכיף יכולות להיות מתואמות עם הנושא של המסיבה ולבדר את האורחים רעבים


6: מגשי פיצה

לשאול את הילדים מה הם רוצים לאכול במסיבה של יום הולדת , ואתה יכול להיות בטוח שרובם יבקשו פיצה. וזה טוב לארנק שלך. רשתות מסעדות פיצה רבות מציעות הנחות להזמנות בהיקף גדולה.

אתה יכול גם ליצור כמה עוגות תוצרת בית לחיסכון מינימאלי. חלקם מוכרים את בצק הפיצה המקומית שלהם עבור כמה שקלים למטר, או שאתה יכול לרכוש פסטת לחם, שטוח או כעכים בחנות המכולת. כל מה שצריך אחרי זה הוא קצת של רוטב, גבינה ופפרוני. מרכיבים אחרים בעלות נמוכה כוללים ירקות חתוכים, אננס משומר ובשר בקר טחון מטוגן קל או נקניק. עם השגחת מבוגר קטנה, ילדים יכולים גם לסייע להפוך את הפיצות כפעילות מבדרת. עכשיו זה 2 לטיפול נכון!


5: מאפיים ביתיים

חמאת בוטנים, שוקולד, סוכר, שיבולת שועל וצימוקים, גיחוך שרבוט - שלא ימצאו יותר מדי מזונות ילדים כמו יותר טוב מעוגיות. למזלו של מארח דל תקציב בהכרה, אבל יכול להיות גם מאוד זול לעשות, כל עוד אתה הולך הביתה. סטייפלס כמו קמח אפייה, סוכר, ביצים וחומרי אפייה הם זולים מאוד, במיוחד אם אתה בוחר את חנות שאינה מותג. שוקולד צ'יפס הוא רק החתיכה בפאזל שיכול לעלות יותר שקלים, אבל עדיין אתה יכול למצוא עסקות טובות, אם אתה מסתכל על פריטים במכירה או כללית. ילדים בדרך כלל לא מבינים אם גורמה שוקולד הוא דמי נסיעה רגילים.

ליום הולדת של ערעור נוסף,תוכל למצוא חותכי עוגיות בחנות הכל בדולר צורות הכיף ולקשט הכוכבים שלך, לבבות ועוד נצנצים או ארנבות.


4: לשתות מיקס

ילדות זה אהוב ממותק לעתים קרובות לא יכול להיות אידאלית לצריכה יומית, אבל יכולה להיות מתנה מבורכת מאוד במסיבת יום הולדת, והיא דרך סבירה כדי להרוות את הצמא של הבליינים שלהם. משקאות מוגזים יכולים לספק משקאות לקבוצה, דאג גם לכמה מיצים טבעיים לאיזון.

משקה אבקה מגיע בטעמים רבים, כך שזה יכול לבלבל את הכדים לעשות כמה כותרות שונות אופציות, צבעים בהירים, כגון פרותיי אגרוף, ענבים ומשקאות לימונדה - ואולי קנקן התה קר למבוגרים. אתה גם רוצה מבוגר הוצב ליד החסה.

פרות קפואים מתרכז הם אפשרות גם לא יקרה, אם אתה מעדיף ללכת את המסלול הטבעי.


3: פסטה

ככלל תקציב בישול: יחסית כל חומר מזין יכול לקבל עבור השקל שתוציא הוא החבר שלך. פסטה,זה מאכל אהוב על ילדים, היא זמינה רק עבור כמה שקלים לחבילה של חצי קילו, שבו יש שמונה מנות והוא יכול לספק הביקורתי ביותר של 10 שנים אפילו.

זו מנה מושלמת לארוחת צהריים אם אתה מארח את המסיבה בבית שלך, שבו תוכל להכין ארוחות מראש ולשמור חמים עד מוכן לשרת. האפשרויות הן אינסופיות. קונכיות עם חמאה, מקרוני וגבינה, ספגטי ורוטב עגבניות ושעועית אפויה הן בטוחות בבקשה האורחים שלך ואת הארנק שלך.

אם אתה מחפש מזונות אצבע, נסה לערום טורטליני על מקל!


2: טאקו בר

למרות שזה עשוי להיות לא חכם במיוחד ,כדי ללכת מסיבה לצמחוני של ילדים (שיכול להיות בררן כ!), האם הימור די טוב הבליינים הקטנים שלך יהיו שמחים לאכול בשר בקר טחון. אז אם אתם רוצים להפוך את חלבון, לשקול טאקו! בשר טחון הוא בשר בעלות נמוכה, טאקו תיבול תוצרת הבית יעלה כמעט דבר, אתה יכול לקנות סוליות בתפזורת, ותוספות כמו חסה וגבינה הן חלק מהפריטים הפחות היקרים בחנות המכולת.

עבור חלק ההורים בררנים, פתח בר טאקו עם המון אפשרויות גם לצמחוני. בררן-בררן-עשה זאת בעצמך הוא בדרך כלל להיט עם אנשים צעירים.


1: קרטיבים

מה אומר "יום הולדת שמח" מאשר קרטיב קרח? טוב, אולי עוגה, אבל שלוקח דבר מהמוזיקה ארטיק הקפוא שחפצה ילדים בקיץ - והאביב, החורף והסתיו.

זה חטיף מסיבות אידאלי במיוחד אם החגיגה שלך היא בחוץ בחום, שבו ניתן לקרוא לקירור. תיבה ענקית של אסקימו הוא די זולה . מקרר פשוט, קלקר זול יהיה לשמור אותם בשלמות עד שהגיע זמן לשבור את הפרות, מזון קפוא.



No comments:

Post a Comment