Thursday, September 13, 2012

כמה רעיונות להזמנה למסיבת יום הולדת

אחד החלקים המרכזיים של יום הולדת לילדים תהיה הזמנה לאירוע מהילדים. למרות שאנשים רבים חושבים שזה מיותר, כי זה נותן את הרושם הראשון של המסיבה, מה שהופך את האורח להרגיש מיוחד ומבין מה את הטון של מסיבית יום הולדת.

בניגוד למה שאתם עשויים לחשוב, הזמנת יום הולדת לא צריכה להיות יקרה או משוכללת! במקום זאת, אתה יכול גם לעשות את זה לבד בבית! אנו נותנים כמה טיפים הזמנות ייחודיות ויצירתיים שיכול להיות כיף לעשות יחד במשותף עם ילד יום ההולדת.

כותרת בעיתון
אפשר לעשות את זה במחשב. חפש באינטרנט או סרוק עמוד עיתון. הסר אחד ממאמרי החדשות ושים במקום את פרטי הזמנה למסיבה עם פרטי קשר ואישור הזמנה. להדפיס עותקים.

הזמנת תקליטורים
עותקים בצבע של תמונה של ילדת יום ההולדת תוכל גם לעשות איזה שהוא שינוי של התמונה במחשב שלך, כולל את ההזמנה שלך ופרטים של צד. השתמש בתמונה זו כעטיפה של דיסק, ולא בחוברת. השתמש בתקליטור כדי להקליט את השירים אהובים מילדת יום ההולדת, ששחק במשחק. אז האורחים ולהרגיש את ההתרגשות של המשחק עוד לפני שאתה מגיע. שיחה זו תהיה גם זיכרון גדול.

הזמנת מטוס
אידאלי למסיבות ילדים. צור מקיפולי נייר מטוס מנייר,השתמש בנייר צבעוני ומעוצב היטב והכנס את פרטי יום הולדת לילדים מאחורי המטוס,או תוכל להוסיף נייר בתוך המטוס עם הפרטים של המסיבה, כמו הכרזה על מטוס. כתוב את שמו של ילד יום ההולדת בצד של המטוס.

התקשר הליצן
יצירת קולאז' של ראש ליצן עם קרטון וגזירי עיתונות, או פשוט לצייר את הראש גם בצבע של ליצן בעפרונות צבעוניים. לגולל שפה האם ולכתוב את כל הפרטים של הצד. לעטוף שוב ולכתוב את פרטי האירוע יום הולדת בפי ליצן.

כרטיס קולנוע
השתמש במחשב, תוכל למצוא מגוון רחב של כרזות סרטים זמינים באופן מקוון. באתר שבו אומר את שמו של הסרט, לשנות את שם הסרט לפרטים של חתן השמחה ומיקום (שם של מועדון או מסיבת בית) ואותו הדבר עם שאר הפרטים. יהיה זה רעיון נחמד שבעצם המסיבה תהיה הליכה משותפת לקולנוע,אז כלול בהזמנה איפה הסרט יהיה ואת זמן כתיבת הסרט וכן הלאה. אם יש צורך למסור פרטים נוספים, לכתוב על הגב או לצרף עוד כרטיס קטן ביחד.

יד הזמנה
הזמנה יום ההולדת אידאלית עבור בנות . לחתוך או להדפיס תמונה של בובה ולשים במקום את הראש של הבובה צילום בצבע של הפנים של ילדת יום ההולדת. כתוב את כל הפרטים של הצד על החזה של בובה ולהרכיב חתיכה לחתוך החוצה (אתה יכול למצוא באינטרנט) בגדים ולכן הם צריכים לשנות כיף בובת יום הולדת של תחפושת.

אילו היו כמה רעיונות ליצירת הזמנת יום הולדת מיוחדת ליום המיוחד, אין ספק שאם תיצרו הזמנות כאלו הם יהיו שיחת היום בגן או בבית הספר ויהיו ספתח טוב לאירוע שייזכר.



No comments:

Post a Comment