Friday, September 28, 2012

עשרה מלאכות יד לפעילות ליום הולדת

רוצה לשלוח את הילדים הביתה מסיבת יום הולדת עם יותר הנאה מסוכר? אמנות היא דרך מצוינית כדי לבדר את האורחים הצעירים ולהציע אלטרנטיבה מהנה לשקית ממתקים של יום הולדת מסורתי.

ראשית, שורה של טיפים להתחלה מהירה מסיבת יום הולדת:
• לא משנה אם תחליט פרס עיפרון במקום ספינה במהלך מסיבה, זה כנראה שעדיף כריך בין הפעילות גופנית מוגברת, כסדרה של מירוצי שליחים או ציד נבלות, ולפני עוגת קרם וקרח כדי לספק תמריץ לסיים את הפרויקט.
• לילדים גדולים יותר, חשוב גם לבדוק אם לילד יום ההולדת או הילדה אינו מעוניין להגיע לחלק מהפעיליות מראש. אם ילד יום ההולדת או הוריו לא רוצה להפוך את חולצה למוכתמת, למשל, יהיה אתגר למשוך חברים ללכת בעקבותיה.

את 10 רעיונות המלאכה הבאות יכולים לעבוד לטווח רחב של גילים ורמות מיומנות. חלקם דורשים יותר הדרכה ופיקוח מאשר לאחרים, כדי לשמור את זה בחשבון בעת ​​תכנון מסיבת יום הולדת. כמו כן, כדי לעזור לך להישאר במסגרת תקציב, כדי לעודד הורים להודיע מוקדם ויודיע לך אם כל אחיו יביאו אחרינו. אתה רוצה שיהיה שפע של אספקה ​​לכולם, אבל לא להרבות לבזבז.



10: חולצות טריקו מותאם אישית

ישנם סוגים רבים של חולצות אמנות לילדים, ומה שאתה בוחר, זה רעיון טוב לשאול את הילדים להביא חלק מהחולצות שלהם למשחק. אחרת, אתה מסתכן בפועל מתוך גדלים מסוימים ולהוציא הרבה כסף כדי לקנות אותם.

ילדים בין הגילים ארבעה עד שש שנים, תהיינה כנראה לעשות טובות יותר עם חולצות בד צבוע. תצטרך את החומרים הבאים לבא:
• חולצות רגילות פשוטות חלקות
• צבעי בד
• סטנסילים
• קלטת
• שקית נייר
• שמלות או סינרים

הכן משטח גדול ושטוח, הניח את חולצות רגילות שטוחים החוצה למשתתפים הצעירים. להחליק שקית נייר בתוך כל שרוול כדי למנוע הכתמה של הצבע לצד השני. לעזור לילדים לבחור צבעים ותבניות שהיו רוצים להשתמש בכל. תבניות קלטת במקום. אז לעזור עם הציור בתוך תבניות ולאפשר לו להתייבש חולצות. או, יכול גם להיות מעוטר בטביעות ידות או טביעות אצבע לפרויקט צורה חופשיה יותר.

דאו בליינים מבוגרים הייתי רוצה לנסות במקום. לנושאים אלה פאנקי, אתה צריך את הדברים הבאים:
• חולצות רגילות
• תיק גומי חזק
• בגדי צבע
• בקבוקי סילון

יוצקים צבעים שונים של הזרקת דיו לתוך בקבוקים בודדים. לכל חולצה, להקות לעטוף גומי סביבו, במרווחים של כמה סנטימטרים זה מזה. סוחטים צבע לצבוע שונה בכל חלק נפרד של החולצה, ולאחר מכן לסחוט את צבע עודף. בואו נקבענו לכשלוש שעות, ולאחר מכן לשטוף היטב, להסיר את הגומיות ולתת להתייבש. רק תזכור שצבע בד הכתם בקלות, ולכן לנקוט אמצעי זהירות מיוחדת בפרויקט זה.

9: אמנות נייר

אם אתה סקראפרית, בוודאי יש לך הרבה רעיונות על איך להתאים את כרטיס או מסגרת תמונה. המספריים הגליים החיתוך, בולים, פיסות נייר והאגרופים יהיו להפוך את זמן מסיבת המשרד כמעט בלתי נשלט לילדים, יותר מדי. אנחנו יודעים שאתה רוצה להגן על הכלים היקרים שלך, אבל יש מלאכות רבות לילדים באמצעות נייר בנייה, נצנצים ומדבקות ליצירת עבודות אחד של-a-סוג של אמנות שהבחן גם את הדלתות המקררות התובעניות ביותר. הרכבנו קבוצה של אומנות נייר כיצד לבצע שתפיק את הפרויקט להיות גאה. אפילו הופך המרכיב המרכזי במשחק כדורגל שולחן הילדים יאהבו.


8: צמידי ידידות

אם אתה עורך מסיבת יום הולדת לבת שלך,זהו יום ההולדת נשית, זוהרת, למה לא ליצור את צמידי ידידות לאירוע? מקורות לפרויקט הזה יכולים להיות מינימאליים כמו חוט רקמה ססגונית, או שאתה יכול ממש זוהר עם חרוזים, חוטים, קרסים וגאדג'טים אחרים. למגע מיוחד, להרים את קסם מיוחד לכל ילדה לשרשרת כצמיד, אולי צמיד עם השם של חתן יום הולדת? זה מאוד נחמד לילדה.

אם בנות כבר יודעות איך לעשות את זה סוג של צמיד, טוב שיש מישהו על יד שיכול ללכת דרך השלבים השונים. חנויות תחביב יש גם מגוון רחב של ערכות צמיד עם חרוזים וצריכות להיות כל מה שאתה צריך, כולל הוראות. בהתאם לגודל קבוצה, ייתכן שתרצה להגדיר מגבלה על מספר הבנות ניתן ליצור צמידים כדי להבטיח שאינך נגמר של חבל או כדורים לפני סיומה של אחת.

יש מגוון של צמידי ידידות של חרוזים ונערות יכולים לארוג עם סוגים שונים של חומרים. כדי לקבל מושג על מה שיתאים לך מסיבת יום ההולדת הטובה ביותר, לבדוק איך לעשות צמידים לילדים.

7: חרוזי מלאכה

לילדים עם כישורים (ובגרות) כדי לטפל בחפצים קטנים, עקב מלאכות מציעים אפשרויות גמישות לילדים. הם צבעוניים ומישוש, ופרויקטי אגלים בדרך כלל הולכים יחד במהירות, אשר משומר את הילדים. אמנות חרוזים יכולות להיות מרעננות ומסודרות, גם בהתאם לפרויקטים שנבחר.

נסה לקבל את החומרים ביד במשך שלוש או ארבע עסקות של היום, ולתת לכל אורח לבחור האהוב עליהם. זה כנראה רעיון טוב להפגיש כמה מהפרויקטים מראש כדוגמאות - או הילדים הבוגרים שלך עושים. בדרך זו תוכל לספק ראייה טובה, כמו גם מדריך מנוסה. יש לנו מגוון רחב של כיצד לבצע כדי להתחיל, אבל חנות המלאכה המקומית שלך כנראה תהיה בחירה טובה לבחירה, יותר מדי.

6: פרויקטי מלאכה המתמקד במחזור

ילדים הם בעלי ידע רבים יותר על הסביבה בימים אלה,אפילו אולי מלמדים אותם על זה בבית הספר,אומנות ומלאכה על פני כדור ארץ נהלי שימוש חוזר בחומרים ממוחזרים תהיה תצוגה ידידותי כמתאימות וכמעט בטוחים כדי לעורר תגובות נלהבות. אפילו יותר טוב, אתה יכול להתחיל באיסוף חומרים שבועות או אפילו חודשים לפני, ורבים מהם לא יעלו לך אגורה. הרכבנו חלק מהאפשרויות ואז לא יהיה צלילה לפחי אשפה - הרבה, בכל מקרה זאת פעילות מהנה מסיבת יום הולדת פעילות שגם עוזרת לסביבה:



5: מגנטים בלתי נשכח

מגנטים הם הימור מוצק למסיבות של הילדים כפי שהם דברים שהורים יכולים ליהנות ולהציג בקלות. למארח, את חלק הארי של מגנטי מלאכה הוא צדדי שלהם, אתה יכול לחשוב על סוג כלשהו של מגנט אמנות שמתאים את מסיבת יום ההולדת הנפוצה ביותר. לדוגמה, ילדים יכולים לעשות יצור ים מגנטים לצד אוקיינוס, נושא או לנושא דינוזאור ועוד. זאת הזדמנות פז לנצל את כל מגנטים של בעלי מקצוע שמדביקים אותם לדלת שלכם ליצרות מסיבת יום הולדת ממגנטות.

להצטייד בפריטים הבאים:
• קצף מלאכה, צורות קצף, מגזרות נייר מלאכה או אוסף תמונות כדי להתאים את ערכת הנושא של המפלגה
• נצנצים, פאייטים, עיני גוגלי, מדבקות וקישוטים אחרים
• עפרונות או סמנים
• מגנטים
• מקלות דבק

ראשית, לכתוב את השמות של ילדים בכל מלאכות מגנט אישית. ואז, יש להם לקשט את חתך נייר או קצף. אם צביעה עם סמנים, ילדים צריכים ללבוש שמלות או סינרים, וההורים לא יכולים להיות מאושרים עם הזאטוט שלך ללכת הביתה בבגדים מוכתמים. לבסוף, דבק המגנט לצד האחורי של הטופס מעוצב ולהשאיר לייבוש מוצרים מוגמרים בתקופה של העוגה,אם משתמשים במגנטים שאספנו מהדואר יש לצבוע או לקשט על החלק הצבעוני.

4: הקליידוסקופים

זכור כמה מדהים זה היה להסתכל דרך קליידוסקופ כשהיית צעירים יותר? מכשירים אלו מתאימים במיוחד לקבוצות גיל מבוגרות יותר מסודרות, כפי שהם דורשים חיתוך מיומנויות מתקדמים יותר וכרוכים בהוראות מפורטות יותר. אתה יכול למצוא וריאציות רבות לבניית קו ילדי הקליידוסקופים, אבל על פי המאמר בפרויקטי מדע לילדים, אתה צריך את החומרים הבאים:
• 3 מראות קטנות באותו הגודל
• קלטת
• נייר שעווה
• עיפרון
• מספריים
• נייר בנייה (צבעים שונים)

ראשית, הילדים יכולים לחתוך את הקרטון לחתיכות קטנות, דואגים לכוללים קשת של צבעים. קלטת משקפת יחדיו בדרך ליצירת פריזמה משולשת. (יש להם הרבה נייר ביד כדי לבצע את הצעד הזה, כי אתה צריך להשתמש בו כדי להמשיך לבוא.) ואז קצה אחד של פריזמה עם כיסוי נייר שעווה וקלטת במקום. פעם עשה, הוא שפך לתוך הפנים של פיסות נייר הבנייה. נציג קלידוסקופ אנכי עם הקצה הסגור של השולחן, הביט אל תוך הקצה השני של פריזמה ו, הוקס פוקס, כאן הוא הספקטרום המסנוור!

3: אמנות טבע

הירוקים ניצנים בקבוצה גם אוהבים את הצבעים והמרקמים במלאכת הטבע. יתרון גדול לשימוש בחומרים טבעיים ובמלאכות הוא שאצטרובלים, פרחים, אבנים וזרעים יש סיפור לספר. ניסוח מכתב המתאר את מה הפריט ואיפה זה מגיע מוסיף לכיף - ואחד או שתיים יכול להקנות שיעורי חיים על עולם הטבע.

יתרון נוסף הוא שאתה יכול להיות מסוגל לאסוף חלק מהחומרים בחצר האחורית שלך. יש לנו נבחרת כמה מלאכות טבע כי קלים וחינוכיים

2: לסרוג

אריגה היא אמנות עתיקה ואחד שבעיקר סיפוק לילדים ומבוגרים. אורחים יכולים לארוג מפות קלות להתחיל, אבל לא לעצור שם. עם השגחת מבוגר קטנה, ילדים בוגרים יכולים לעשות סלי נייר לאחסון המפלגה שלך מעדיפה פנימה נסה כמה מפרויקטי הסריגה האחרים ברשימה שלנו, יותר מדי. ברגע שאתה מבין עד כמה מרקם כיף ופורה יכול להיות, ילדים לעתים קרובות ללכת לידיות בד ואפילו שטיחים. זה עניין שיכול להימשך כל חיים, סריגה אינה רק בשביל מסיבת יום הולדת לבנות ...



1: קליי המגניב - בצק ליצרה לילדים

אם אתה מתקשה לבוא עם מסיבת יום הולדת מלאכה עבור ילד, זה יכול לעשות את העבודה. ישנם הרבה סוגים שונים של בצק פסטת תוצרת בית ונוכלים שגם בני נוער מראש יכולים להיות כיף ריסוק וניתוץ מסביב. בואו ההורים של האורחים יודעים על פרויקט החללית מראש - שדרך אגב, הם יהיו, מוטב לו הפתעת חימר במושב הבטיחות או מרק כתם על השטיח.

מתכוני בצק למשחק בדרך כלל קוראים לקמח, שמן, אלום, מים ומלח. פשוט מערבב את כל החומרים היבשים ולהביא מים ומלח לרתיחה. ברגע שהמים מתחילים לרתוח, מוסיף את התערובת היבשה ומערבב.

לבצק, כל מה שאתה צריך זה דבק PVA ובורקס. מערבב את שני מרכיבים יחדיו ו, וזהו, יש לך קבוצה של קפיצות, מרק מודלים. אין חום או צרכי חימום.


No comments:

Post a Comment